Doprava zadarmo
Poradíme online
Kamenná predajňa

Často kladené otázky (FAQ)

PRODUKTY

  • Nefungujú mi funkčné klávesové skratky (Fn+XX). Čo robiť?
    Pre správnu funkčnosť je potrebné mať doinštalovanú aplikáciu ATKPackage.
  • Nefunguje mi skrolovanie alebo vypnutie touchpadu klávesovou skratkou. Čo robiť?
    Pre správnu funkčnosť je potrebné mať doinštalovanú aplikáciu ASUS Smart Gesture.
  • Ako je to s Windowsom pri upgrade SSD?
    Pôvodný HDD v notebooku kompletne vymažeme a osadíme k nemu M.2 SSD. Následne doinštalujeme čistú inštaláciu Windowsu na SSD. Budete mat dve particie C(SSD) a D(HDD). Pri doinštalácii sa na SSD vytvorí skrytá particia (cca 500MB). Z nej sa dá spustiť obnova systému ak by bola neskôr potrebná. Po doinštalácii Windowsu doinštalujeme najnovšie ovládače, aktualizácie a nevyhnutné aplikácie pre bezproblémový chod. Pred cestou k vám ešte NTB otestujeme, nech máme istotu, že je všetko tak ako má byť.
  • Ako spustím obnovu systému v prípade problému?
    Obnova sa spúšťa cez Štart-Nastavenie-Aktualizácia a zabezpečenie-Obnovenie a pod „Obnoviť výrobné nastavenie tohto PC“ stačí kliknúť na „Začať“. Potom už krok za krokom postupovať podľa inštrukcií na obrazovke. Nie je to žiadna veda a určite to zvládnete. Len nezabudnite na to, že dáta na disku budu ZMAZANÉ.
  • Ako spraviť čistú reinštaláciu Windows 10 bez použitia možnosti „obnova“, alebo v prípade výmeny HDD?
    Najjednoduchšia možnosť je stiahnuť si z Microsoftu nastroj „windows media creation tool“. Tento nástroj vám vytvorí USB klúč alebo DVD z ktorého si windows doinštalujete. Licenciu si inštalácia automaticky načíta z UEFI FW a aktivácia prebehne automaticky po pripojení NTB k internetu.
  • Je potrebné sa o notebook starať?
    NTB odporúčame čistiť od prachu aspoň 1x ročne nakoľko prehrievanie ma negatívny vplyv na životnosť zariadenia. Môžete prísť k nám do predajne a NTB vám na počkanie vyčistíme v rámci záručnej doby bezplatne. Môžete si zakúpiť sprej so stlačeným vzduchom a základnú údržbu zvládnete aj doma.
  • Viete mi v rámci služby Ready to Go nainštalovať iné programy?
    V princípe vieme zákazníkovi nainštalovať akúkoľvek bezplatnú aplikáciu na vyžiadanie. Pokiaľ má zákazník záujem o platený software, tak nás stačí kontaktovať a dohodneme si ďalší postup.
  • Viete mi zabezpečiť aj upgrade SSD alebo RAM?
    Samozrejme. Stačí si objednať k počítaču alebo notebooku aj želané rozšírenie a naši technici sa postarajú o upgrade.

DOPRAVA

  • Koľko stojí doprava?
    Doprava úplne zadarmo a neúčtujeme si ani poplatok za dobierku. Viac informácií.
  • Akú prepravnú spoločnosť používate?
    Využívame a dlhodobo spolupracujeme so spoločnosťou DPD s ktorou sme maximálne spokojný.
  • Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?
    Áno, objednávky je možné vyzdvihnúť v našej predajni v Prievidzi počas pracovných dní medzi 9:00 a 17:00 hod. Po dohode je možné tovar vyzdvihnúť aj mimo pracovnej doby.
  • Ako dlho budem na tovar čakať?
    V prípade, že máme tovar skladom a objednávka je vytvorená do 16:30 hod, tak tovar je najčastejšie doručený hneď nasledujúci pracovný deň. Najneskôr však do 48 hodín od obdržania objednávky. V prípade že by vznikol problém a dodacia doba by bola viac ako 48 hodín, tak vás budeme hneď kontaktovať a dohodneme ďalší postup. V prípade objednania aj služby inštalácie zariadenia sa doba dodania predlžuje najčastejšie o 48 hodín.
  • Doručujete aj do ČR?
    Áno, tovar posielame aj do Českej republiky. Viac informácií.

PLATBY

  • Ako spôsoby platenia ponúkate?
    Ponúkame možnosť platby online cez službu CardPay (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Discover), na dobierku alebo bankovým prevodom. Pri osobnom odbere v našej predajni je možné platiť v hotovosti alebo kartou.
  • Účtujete si poplatok za dobierku?
    Nie, za dobierku si neúčtujeme žiadny extra poplatok.
  • Účtujete si poplatok za osobný odber?
    Nie, osobný odber v našej predajni je taktiež úplne bezplatný
  • Ponúkate nákup na splátky?
    Áno, ponúkame nákup na splátky cez spoločnosť HomeCredit. Viac informácií.

ZÁRUKA a REKLAMÁCIE

  • Aká je záručná doba?
    Štandardná záručná doba je 2 roky od kúpy zariadenia. Keďže produkty Asus ROG nepatria medzi najlacnejšie hračky na trhu, tak odporúčame predĺženie záruky na 3 roky :)
  • Čo mám robiť v prípade poruchy?  Podrobné informácie sme spracovali tu
    V prípade poruchy notebooku v záručnej lehote máte dve možnosti. Najjednoduchší a najrýchlejší spôsob ako zabezpečiť opravu je zaslať notebook priamo do servisného strediska Asus v Ostrave. Stačí vyplniť online formulár na stránke Asus a následne si kuriér príde pre vaše pokazené zariadenie a takisto vám ho aj opravené privezie späť a to všetko úplne bezplatne. V prípade že ste z okolia Prievidze, tak môžete notebook priniesť aj ku nám a my vybavíme jeho zaslanie na opravu. V prípade poruchy príslušenstva je potrebné aby ste pokazený produkt zaslali ku nám a my ho zašleme na opravu do servisného strediska. Aj keď sme oficiálny predajca značky Asus, tak do zariadení nesmieme zasahovať okrem prípadov upgradu notebookov. Zariadenia sa opravujú len v autorizovanom servisnom stredisku Asus v Ostrave a žiadny oficiálny predajca na Slovensku nesmie vykonávať záručné opravy.
  • Prídem o záruku v prípade upgradu RAM alebo SSD?
    Nie. Upgrade notebooku nemá žiadny vplyv na záruku zariadenia. Vo väčšine prípadov je upgrade umožnený jednoduchým prístupom zo spodnej strany notebooku a nie je potrebné ani jeho kompletné rozobratie.