PRODUKTY

Pre správnu funkčnosť je potrebné mať doinštalovanú aplikáciu ATKPackage.

Pre správnu funkčnosť je potrebné mať doinštalovanú aplikáciu ASUS Smart Gesture.

Pôvodný HDD v notebooku kompletne vymažeme a osadíme k nemu M.2 SSD. Následne doinštalujeme čistú inštaláciu Windowsu na SSD. Budete mat dve particie C(SSD) a D(HDD). Pri doinštalácii sa na SSD vytvorí skrytá particia (cca 500MB). Z nej sa dá spustiť obnova systému ak by bola neskôr potrebná. Po doinštalácii Windowsu doinštalujeme najnovšie ovládače, aktualizácie a nevyhnutné aplikácie pre bezproblémový chod. Pred cestou k vám ešte NTB otestujeme, nech máme istotu, že je všetko tak ako má byť.

Obnova sa spúšťa cez Štart-Nastavenie-Aktualizácia a zabezpečenie-Obnovenie a pod „Obnoviť výrobné nastavenie tohto PC“ stačí kliknúť na „Začať“. Potom už krok za krokom postupovať podľa inštrukcií na obrazovke. Nie je to žiadna veda a určite to zvládnete. Len nezabudnite na to, že dáta na disku budu ZMAZANÉ.

Najjednoduchšia možnosť je stiahnuť si z Microsoftu nastroj „windows media creation tool“. Tento nástroj vám vytvorí USB klúč alebo DVD z ktorého si windows doinštalujete. Licenciu si inštalácia automaticky načíta z UEFI FW a aktivácia prebehne automaticky po pripojení NTB k internetu.

NTB odporúčame čistiť od prachu aspoň 1x ročne nakoľko prehrievanie ma negatívny vplyv na životnosť zariadenia. Môžete prísť k nám do predajne a NTB vám na počkanie vyčistíme v rámci záručnej doby bezplatne. Môžete si zakúpiť sprej so stlačeným vzduchom a základnú údržbu zvládnete aj doma.

V princípe vieme zákazníkovi nainštalovať akúkoľvek bezplatnú aplikáciu na vyžiadanie. Pokiaľ má zákazník záujem o platený software, tak nás stačí kontaktovať a dohodneme si ďalší postup.

Samozrejme. Stačí si objednať k počítaču alebo notebooku aj želané rozšírenie a naši technici sa postarajú o upgrade.

Žiaľ kompletnú inštalačnú zostavu od výrobcu (ASUS/Acer) stiahnuť nedokážete. Má ju k dispozícii len priamo výrobca. Pri takejto situácii je riešením doinštalovať čistú inštaláciu Windows 10 priamo od Microsoftu. Dá sa stiahnuť nástroj media creation tool priamo na stránke Microsoftu (https://www.microsoft.com/sk-sk/software-download/windows10) a pomocou neho si môžete vytvoriť inštalačné USB. Je to však len čistá inštalácia Windows a aplikácie konkrétneho výrobcu je potrebné stiahnuť rovno na jeho stránkach. V prípade ďalších otázok sme Vám k dispozícii.

Licenčný kľúč si inštalácia vyčíta automaticky z NTB a nie je ju potrebne zadávať ručne. Systém sa následne aktivuje, keď sa NTB pripojí k internetu.

DOPRAVA

Doprava je úplne zadarmo pri objednavkach nad 120€ s DPH a neúčtujeme si ani poplatok za dobierku.

Využívame a dlhodobo spolupracujeme so spoločnosťou DHL s ktorou sme maximálne spokojný.

Áno, objednávky je možné vyzdvihnúť v našej predajni v Prievidzi počas pracovných dní medzi 9:00 a 17:00 hod. Po dohode je možné tovar vyzdvihnúť aj mimo pracovnej doby.

V prípade, že máme tovar skladom a objednávka je vytvorená do 16:30 hod, tak tovar je najčastejšie doručený hneď nasledujúci pracovný deň. Najneskôr však do 48 hodín od obdržania objednávky. V prípade že by vznikol problém a dodacia doba by bola viac ako 48 hodín, tak vás budeme hneď kontaktovať a dohodneme ďalší postup. V prípade objednania aj služby inštalácie zariadenia sa doba dodania predlžuje najčastejšie o 48 hodín.

Áno, tovar posielame aj do Českej republiky.

PLATBY

Ponúkame možnosť platby online cez službu CardPay (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Discover), na dobierku alebo bankovým prevodom. Pri osobnom odbere v našej predajni je možné platiť v hotovosti alebo kartou.

Nie, za dobierku si neúčtujeme žiadny extra poplatok.

Nie, osobný odber v našej predajni je taktiež úplne bezplatný a radi vás uvidíme.

Áno, ponúkame nákup na splátky cez spoločnosť HomeCredit. Viac informácií.

ZÁRUKA a REKLAMÁCIE

Štandardná záručná doba je 2 roky od kúpy zariadenia. Keďže produkty Asus ROG nepatria medzi najlacnejšie hračky na trhu, tak odporúčame predĺženie záruky na 3 roky 🙂

V prípade poruchy notebooku v záručnej lehote máte dve možnosti. Najjednoduchší a najrýchlejší spôsob ako zabezpečiť opravu je zaslať notebook priamo do servisného strediska Asus v Ostrave. Stačí vyplniť online formulár na stránke Asus a následne si kuriér príde pre vaše pokazené zariadenie a takisto vám ho aj opravené privezie späť a to všetko úplne bezplatne. V prípade že ste z okolia Prievidze, tak môžete notebook priniesť aj ku nám a my vybavíme jeho zaslanie na opravu. V prípade poruchy príslušenstva je potrebné aby ste pokazený produkt zaslali ku nám a my ho zašleme na opravu do servisného strediska. Aj keď sme oficiálny predajca značky Asus, tak do zariadení nesmieme zasahovať okrem prípadov upgradu notebookov. Zariadenia sa opravujú len v autorizovanom servisnom stredisku Asus v Ostrave a žiadny oficiálny predajca na Slovensku nesmie vykonávať záručné opravy.

Viac informácií nájdete tu.

Nie. Upgrade notebooku nemá žiadny vplyv na záruku zariadenia. Vo väčšine prípadov je upgrade umožnený jednoduchým prístupom zo spodnej strany notebooku a nie je potrebné ani jeho kompletné rozobratie.