Čo v prípade poruchy

ASUS poskytuje na svoje výrobky rôzne typy záruk v závislosti od toho o aký tovar sa jedná a aj či ste ho zakúpili ako fyzická osoba, kde platia ustanovenia občianskeho zákonníka alebo firma s IČO , kde platia ustanovenia obchodného zákonníka. Podrobnejšie informácie o zárukách, ako aj celkovú online zákaznícku podporu najdete na stránkach ASUSu.

Pre všetky výrobky ASUS platí prvý rok od kúpy „celosvetová“ medzinárodná záruka. Podrobnosti o jej uplatnení vrátane zoznamu krajín a ich servisných stredísk nájdete na tomto odkaze. Pravidlá uplatnenie záruky definoval výrobca v tomto súbore, ktorý si otvoríte tu.

Štandardný postup na uplatnenie záruky v prípade tzv. Pick Up servisu, ktorý je odporúčaný výrobcom je nasledovný:

Počas záručnej doby máte nárok na bezplatný odvoz do servisu a bezplatné spätné doručenie. Na zadanie reklamácie cez internet použijete túto stránku.
Po zadaní reklamácie Vás bude kontaktovať ASUS servis a bude Vám mailom pridelené číslo reklamácie (RMA) a takisto dostanete informácie potrebné na objednanie bezplatnej prepravy Vášho tovaru kuriérom. Vy zadáte adresu odvozu a deň, kedy chcete zariadenie odovzdať. Na rovnakú adresu Vám bude tovar po jeho oprave doručený. O celom procese budete informovaní mailom pracovníkmi ASUS servisu. Reklamovaný výrobok treba poriadne zabaliť, aby bol dokonale chránený pri preprave. POZOR! Servisné stredisko si vyhradzuje právo na „skartovanie“ pôvodného obalu a vráti vám notebook v servisnom náhradnom obale.

Drobné závady LCD produktov – vadné pixely. Záruka na LCD panel sa nevzťahuje v prípade, že sa na ňom nevyskytujú viac než štyri (4) vadné pixely na jeden milión pixelov obrazu (FullHD =2 073 600 pixelov) a zároveň sa nevyskytuje viac než jeden (1) vadný pixel v stredovej oblasti panelu (pri rozdelení panelu na 9 rovnakých pravouhlých častí).

Samozrejme stále platí, že môžete kedykoľvek prípadnú reklamáciu (záručnú aj pozáručnú) realizovať cez našu firmu. Neváhajte nás kontaktovať s akýmkoľvek problémom! Veríme, že spoločne ho vyriešime k Vašej spokojnosti.

ROGshop.sk poskytuje na všetky notebooky ASUS možnosť predĺžiť záruku na tri roky. Vnímame to ako pridanú hodnotu a službu pre vás, najmä ako ochranu Vašej investície, pokiaľ sa jedná o drahší výrobok! V prípade otázok nás prosím neváhajte kontaktovať na info (at) rogshop.sk.

ASUS technická podpora

Pracovné dni: 8:00 – 17:00

Slovenská republika: +421 232 162 621

Česká republika: +420 552 302 313